Nagihanada Belimin ağrısına bu saatte uyandım 37+1 olduk doğum ağrısını ayırt edemeyeceğim diye çok korkuyorum acaba doğum ağrısı mı ki
Havvamurat Nagihanada olabilir canm benim de nisanim geldi 2gun oluyor sancı dan uyanıyorum sürekli 39+2