Zeynppppp Arkadaşlar doğum yaptım 15 gün önce 10 gün sonra gel dediler gidince neye bakıcaklar gidemedim bir türlü önemlimi bu kendimi iyi hissediyorum çünkü ev çok uzak hastaneye kolay kolay gidip gelemiyoru