Esra-4129 Kızlar sanırım gelmiyor bebiş dua edın bekleyen herkeze nasıp etsin rabbım. Suyum geldı doktora gıttım Doğum başlamış dedı ama bende sancı yok yatış verdı ben ıstemedım eve geldım saat 5 gibi tekrar gıdıcem su gelınce sancı ne zaman başlar ?