Cinarrgamze Kızlar Aile hekimi 12 hafta demişti sanki diye hatırlıyorum acaba kaçıncı haftada oldunuz siz
piiremsesinannesiii Cinarrgamze yok canım bem geçen gün gittim 17. Haftadayım yapmadı bu ay sonuna randevu verdi
MMelissaaa- Cinarrgamze daha bugün sabah oldum. 20. Haftamdayım. İlk doz 20. Hafta diye uyguluyor sağlık ocağımız. Doktoruma da danıştım o da onay verdi
ferah-2111 Cinarrgamze 17 haftalıkken gittim bana 20de gelmen daha iyi olur dedi hemsire daha sağlıklı olur dedi 20yi bekliyoruz o yüzden ☺️