Haticeaasln ben 38. Haftamdayım acılmam 2 cm normal dogum olarak ılerlıyorı bakalım bende sureklı yıyorum açılmayıı ılerletıyor dıyorlar bence dogru cunku ben gecen hafta gıttgmde yarım cm di dün gittim 2 cm olmusum belkı yavas ılerlıyordur ama ılerlıyor egzersız ve yuruysle desteklersem bence daha ıyı olacak cunku doktorum yuruyusu bol bol onerdı 🤗