hamzaaybarssmom İlk gebeliğim de bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj olmuştum 4 ay geçti 2 haftadır korunmayı bıraktık bugün merakımızdan kan tahlili verdik sonuç böyle çıktı sizce hamile miyim?
Yagmurrr98 hamzaaybarssmom Evet canım hayırlı olsun daha yeni demekki İnşallah sağlıklı bı şekilde yükselir 🥹🥹♥️
hamzaaybarssmom esmerella37 Sağolun Allah razı olsun çok mutluyum çok duygulandım ne diyeceğimi bilemiyorum 🥲🥰🥰
esmerella37 hamzaaybarssmom rabbım mutlulugunuzu bozmasın saglıcakla al ınsallah kucagına cnm bana da dua edermsn 3 senedir benmde olmuyor 🙏🏻
hamzaaybarssmom miniginannesi-1 Dün regl olmam lazımdı olmadım normalde olan regl belirtilerim de olmayınca bir test verelim ne olur ne olmaz dedik sonuç bu şekilde çıktı 😊
hamzaaybarssmom esmerella37 Amin canım inşallah Rabbim inşallah en hayırlı ve en kısa zamanda sana da bu sevinci yaşatsın, Allahım isteyen hiç kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲🏻
hamzaaybarssmom Yagmurrr98 İnşallah lütfen dua edin mucizem sıkı sıkıya tutunsun bana ilk gebeliğimde yaşadıklarımdan sonra umut olsun 🌸
Esra06e hamzaaybarssmom benimde ikiz bebeklerinin kalbi durdu 4 ay önce 2 gün önce bende kan verdim 86.74 çıktı inşallah sağ salim kucagimiza almayi nasip eder canım 🙏🏻🥰
Aselyusra Sedamete merhaba ben de aşılama nın 11. Günü kan verdim yani adetten en az 3 ile 5 gün önce. 21.8 çıktı heveslendim ama şimdi böyle belli belirsiz vizon gibi akıntım oluyor peçete de sadece. Adet mi olcam yoksa yerleşme yekesi mi bilemedim çok korktum. Değer az mı sizce
SerpilDemir hamzaaybarssmom Merhaba, benimde geçen sene kalp atışı oluşmadığı için kürtaj olmuştum. Şuan 5+3 gebeyim. Bizde bekliyorduk erken kan testi yaptırmıştım 9 çıkmıştı :)