yagmur089 valla benim ilk oglum oldu ikinciye kiz istedim ama dedim ki allahin isine karisilmaz kiz olursa ne ala erkek olursa da iki erkek olur birbirlerine destek olurlar. Oda oglan oldu. Simdi sirf kiz icin cocuk yapiyorum ve herseyi denemek istiyorum. Ocak da hamile kalmak istiyorum. Ocak da cin takvimi kiz rus takvimi erkek gosteriyo napcam bilmiyorum 😭