fethyegumus Kızlar doğumum için yatışımı başlattılar bu hastanede doğum yapıp memnun kalan var mı beni bı aydınlatsanız
Ebruliya fethyegumus nasipse bende orda yapcam.. burda kalayım bende. Rabbim bir avazda sağ selim kurtarsın inşallah ikinizide
Mery103 fethyegumus kişiden kişiye değişiyor canım iyi ebeye doktora denk geldiysen şanslısın ben hiç memnun kalmadım oradan hatta o kadar saatten sonra özel sevgi Hastanesi’ne geçtim doğumum orada oldu iyi ki de orda oldu sağ sağlim kucağına alırsın inşallah 🌸
fethyegumus Amin canım inşallah açılmam yoktu bugüne kadar sabah kontrol etti doktor yok dedi baska doktora yonlendirdi o da cati muayenesi yaptı 1cm açıklık varmıs hafiften başladı agrilarim ama nst de gözükmüyor
Armin-Guney Suan acilde sizinle ilgilenen doktor kim ? Ben orda dogum yapmistim 22 ay önce . Cok memnun kalmamıştım. İdare ederdi . Saglikla alin kucağınıza
fethyegumus Armin-Guney ben dün geceden beri hastanede yatıyorum az önce geldi doktor ondan önce hiç gelen olmadı
Mery103 Lenaaaa Eylül 2021 de yapmıştım zorunlu sezeryan oldum baris bey geldi gece o saatte ameliyatima hic bilmedigim bir doktordu cok memnun kaldim simdi ocakta dogumum yine onda yapicam nasipse
Haticeaydmr fethyegumus cevremde duydum dogum kisminin iyi ve konforlu olduğunu. Ben Bandırma’dayim bu sebeptn hic tecrubem olmadı
fethyegumus Beni çok zorladılar normale açılmam olmadığı halde hiç memnun kalmadım hemen özel sevgi hastanesine geçiş yaptım 20dk içinde de evladima kavuştum