Srtnlyl Herkese merhaba. Kese küçüklüğü hakkında bilgi sahibi olan varmı. Bebek 7 haftalık kese 5 +6 haftayla uyumlu gorunuyor. Boyle olup kesesı daha sonradan buyuyen varmı acaba?
Mom_merve123 Merhaba bende 10 haftalığım dr kese küçük dedi dupboston ilaç kullanıyorum henüz bir gelişme yok cumartesi kontrole gideceğim bakalım inşallah düzelir 🙏🏻