Bengum Merhaba kızlar bir kaç gün önce fark ettim ki 31 haftalık oğluşum “gamzedeyim deva bulmam” şarkısının klarnet kısmına öyle bir tepki veriyor ki anlatamam tekme tokat girişiyor. Fakat başka şarkı veya başka klarnet şarkılarını açınca hareket etmiyor siz de dener misiniz bu şarkıyı sizin bebeğiniz de tepki verecek mi? Oğlumun verdiği tepkilere oha dedim resmen o kadar sertti 🤣
Zuzuu86 Bengum bizde 31 haftalığız benımkı de hareketli şarkılara tepkıler veriyo 😅☺️☺️ bildiğin dans edıyo içerde..
minikpankekim Bengum normalde bakiyorum ses seda yok kipirdamiyo. Oglum sarkisini aciyorum biraz konusuyorum seviyorum basliyo tekmelemeye 😂🙈
usenmedimyaptimbirvelet Bengum demek istiyor ki anne açma o şarkıyı derin bir anım var hahahah😂😂 doğuştan efkarlı😙
Ebrarabla_06 Bengum benim kızım babasının şarkılarını seviyor o tepki veriyor birde geçen Hint şarkısına denk geldiğimde bayağı bir resmen çıkıp ta dışarıda oynayacak gibiydi prensesim
Bengum minikpankekim çok şarkı denemiştim ama hiçbirinden tepki alamamıştım bu şarkı çok komik geldi 😁
mylittlebabym Benimki sadece babasının sesine tepki veriyor. Şimdi babasından ayrıyım, ses kaydı at kızına dinleteyim dedim. Karnıma telefonu koydum, sesini duyunca hop hop hopladı cimcime.😂
Bengum mylittlebabym cimcime dediğinize göre kızınız olucak galiba nasip olursa. Eee ne demişler kızlar babacı olurmuşun doğuştan örneği diyebiliriz o zaman maşallah 💕
birprensbirprensesannesi- Bengum oğlumda Tarkan dinletirdim içeride coşardı doğduktan sonra ilk duyduğunda çok güzel tepki vermişti