Elifderin34 Uykucu11 ben eskiden hareketlerini midemin oralarda hissediyordum şimdi kasıklarımda hissediyorum bebek aşağı inmiş erken doğum riskim var doktorunuza sorun bakalım tabi herkeste aynı belirti olacak diye bir şey yok
iremuziii Uykucu11 bende 25 haftalığım ama bebek hep aşağılarda takılıyor hele sabaha karşı pıt pıt. 😬 Bişi olmaz ya
Uykucu11 Sibelcnr Benim daha önce erken doğumum var ondan dolayi cok korkuyorum. Rabbim sağlıcakla kucagimiza almyi nasip etsjn insallah
Uykucu11 Elifderin34 Yarın kontrolüm var inşallah erken dogum belirtisi olmaz. Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Sibelcnr Elaa_gozz aynen sanki cikacak gibi hissediyorum hep assada hareket ediyo bide niyedir bilmem agiriyo bu siralar tam ust kismi sanki icerde kesiyolar gibi valla haftaya randevum var ilk isim bunu sormak
Uykucu11 iremuziii İnşallah yaa 🥰 çok korkutuyor beni bazen. Sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin rabbim inşallah 🤲🥰❤️
Kgns 20 haftalığım benim ki de hep asagida kasiklarimda hareket ediyor nadir yukarı çıkıyor normal mi zamanla düzelir mi bilmem
Elaa_gozz Sibelcnr kesinlikle ya ben de çıkacak zannediyorum bugün randevum vardı unuttum sormayı doktor herşey iyi yolunda bir sıkıntı yok bebekte deyince aklıma bile gelmedi o an
Bernnnaaaa Uykucu11 35 haftalığım hep kasıklarım da hissettim bebeği 34.haftada makat durduğunu öğrendik ayaklarını vuruyormuş meğer 😅