Amine53 canım ben hamileliğimi öğrendiğimden beri ufak ufak herşeyi aldım. Şuan 26. Haftamdayım çoğu şeyi bitti ufak tefek şeyleri kaldı. Bence sende başlamalısın. Beşik, bebek arabası, puset, banyo seti fiyat oslrak yiksek olduğu için bunlardan başlayabilirsin. Bence oda yapmaya çok çok hevesim yoksa acelesi yok diye düşünüyorum. Ben oda yapmadım, sepet beşik geldi birinden onu kullanacağım yatak odamda. Boş bir odam vardı sadece gardırop aldım eşyalarını koymak için bir de annemin evindeki bazayı getirdim. Sepet beşikten park yatağa, ordan da bazaya alıştırmayı düşünüyorum