Biroglanannesiii MadameHappy34 Borçlarımı borç ekledim tut tut bitmez neresinden başlasam bilemiyorum 🤦🏼♀️
Alimenur MadameHappy34 ramazanda tutarım gibi geliyo da inşallah bi aksilik çıkmazsa ya en azından aralıklı bari tutayım Ama allahtan emzirme dönemindeyken son evrelere falan geliyo bidahaki ramazan onda borcum olmayacak inşallah 😅
MadameHappy34 Alimenur simdi habersiz tutmaya karar verdim 🥹birgun tutup bir gun tutmayacagim ramazanlikta da denerim ilk zamanlar zorlanmazsam tutarim ya toplu oruc tutmak île tek basina tutmak zor oluyor.
Alimenur MadameHappy34 kız valla ben habersiz tutarsam koca gebertir valla😅 Adam sabah işe gitmeden sırnaşıyor olan benim oruca olur😅😅
Lavantakokusu64 MadameHappy34 şans demeyelimde borcumuz olmadan hepsini tutabilsek şu gün tutayim bugün tutayim derken zor oluyor sonra tutması.
gamzeliyarim28 MadameHappy34 Vallahi kimsenin lafıyla hareket etmemek gerekiyor Bu ibadet Eğer ki sağlıklıysak üzerimize farz. O yüzden ‘imanlı bir doktorun tavsiyesi’ neyse ona uymak gerekiyor :) o tut derse tutulur tutma derse tutulmaz artık😊
MadameHappy34 gamzeliyarim28 çok haklısın 🥹 randevuma daha 1 ay var o yüzden 1 gün tutup 1 gün ara vermek iile deneyeceğim günler çok kısa zaten kahvaltıyı geç yapıyorum.