zorlu geçen 9 ay sonunda şükür sabah bebişimize kavuşacağız nasıl geçti anlamadım demeyeceğim her anı aklımda her şeyi :) midem açısından zordu gerçi şükür ki bebito hep sağlıklıydı önemli olan o 🤗 ben çok sakinim rahatım cevremdekiler panik 😄sadece dua istiyorum içten edeceklerden en rahatlatan bu insanı bu dönemde…
Herkese böyle yarınlı post açmak nasip olsun 🥳