Rk805108 Kızlar reglime 5 gun var test yapmak istiyorum yok gibi ama yeşil cay içiyorum bişey olur dıye korkıyorum o yuzden rahatca yeşil cay icmem icin test yapsam olur mu acaba pkosluym 14 kılo verdim test yapsam mı yarın sabah kafam karıştı
SaruMerve Rk805108 canım benim bi kaybım oldu erken gebelik testi yaptydım 1 hafta vardı silikte olsa çıktıydı
Bbetll Rk805108 bence gecikmesini bekleyin ve o süre zarfında tüketmeyin. Tabi siz bilirsiniz. Uzmanlar ilk aylarda fazla tüketilmemesini öneriyor. Test için de varsa bile çıkmayabilir fikrimce
bademli_puding Rk805108 adetime 6 gün kala yaptım çıktı döllenmeye bağlı geç döllenmeyse çıkmayabilir
Rk805108 SaruMerve işte bende yok belirtti de yok da İcim rahat etsin istiyorum yeşil cay spor felan yaptığım icin
Gizem1812 Rk805108 bence yesilcay bu asamada sikinti degildir ama yine de bi 5 gun icmeyin insallah vardir. Bende yapmamak icin zor duruyorum :)
SaruMerve Rk805108 benimde yoktu canım tesadüf eseri öğrendim bende sadece göğüs hassiyeti vardı ama reglim az kaldığı için ondan sanıyodum
Rk805108 Gizem1812 bende belirir felan yok olsa acayip mutlu olurum. Ama spor yaptıgım İçn İcim rahat etsin istiyorum.
ArvenMom Rk805108 bat 10 gün varken yapmıştım çok çok silik çıkmıştı hamile olduğumu öğrenmiştim şuan 13+6 🥰🙈
ArvenMom Rk805108 bütün dualarım sizinle haber verirsiniz merakla bekliyorum test sonucunu kalbinden geçen olur inşallah 🤲🏻🥰
Ayshaaa_q Rk805108 Canım sabah test yap negatif olsa bile adet gunünü bekle emin olmak icin geç döllenme olabilir adet olmadan bence yeşil cay icme benim bildigim kadarıyla yeşil cayda adet sokturucusu var
[silindi] Rk805108 test yapsan negatif çıksa da hamile olabilirsin bence netleşmesini bekle Yeşilçay zararlıysa bir de ilk haftalarda sigara alkol bile etkilemiyor diye biliyorum aslında, yeşil çayın da çok etkileyeceğini düşünmüyorum
Rk805108 [silindi] bende öyle düşünüyorum ama korkuyorum bi evlat kaybettim 35haftalıkke. Aynı şeyleri yaşamak istemiyoru.