Derya0-7 nazsenturk-60 18.haftamda ilk dozumu oldum. 1 ay sonra 2.doz dedi sağlık ocağında ki ebemiz.
Mucizelermumkun nazsenturk-60 29+2 deyim sağlık ocağından aradılar 2. Doz İçin biraz geç değil mi sizce olabiliyor muyuz
MMelissaaa- nazsenturk-60 sağlık ocağım arayıp haber etti bugün 20. Haftamdayım bugün vuruldum. İlk doz 20. Haftada yapıyor benim Sağlık ocağı
nazsenturk-60 Sevl sağlık ocağı mi çağırdı? Beni arayacaklar oyle dediler 21 hafta oldu çağırmadilar bugun aradım donecegiz dediler dönmediler. 21 haftadayim sıkıntı olur mu ? Ve Aşı dan sonra agri oluyo mu ?
nazsenturk-60 Sevl sağlık ocağı mi çağırıyor siz mi gidiyorsunuz beni arayacak dediler 21 hafta oldu arayan yok
nazsenturk-60 Mucizelermumkun 29 hafta da mi yapıldı size ilk doz, beni aramadilar..Ben aradım bakıp döneceğiz dediler dönmediler.
nazsenturk-60 MMelissaaa- beni aramadilar ben aradım bakıp döneceğim dedi dönmediler en iyi si kendim gideyim
zu98yb nazsenturk-60 23 ve 27. Haftalarda 2 doz oldum canım. Sağlık ocağı arayıp çağırıyor aslinda ama sana haber verdiler mi? ☺
nazsenturk-60 zu98yb hayir beni aramadilar ben 21 haftaligim hangi hafta da yapılması gerekiyor anlamış değilim. Her sağlık ocağı farklı mı
Ahsdgd Bana da arayacağız dediler ama aramadilar ben dün kendim gittim oldum. Doktorum 19haftadan sonra olabilirsin dedi
ipekmom_ nazsenturk-60 beni 2hafta önce arayıp bilgi verdi sağlık ocağı 21.haftada gel ilk doz yapalım 1ay sonrada 2.doz dedi. 19dayız suan gidicez bakalım. Numarası varsa arayıp sorun ya da gidin daha net bilgi alırsınız
zu98yb nazsenturk-60 bende ikisinde de hic bir yan etki olmadi ne ağrı ne baska birşey asiyi da hic hissetmedim zaten ama kisiden kişiye degisir belki ☺