zty0206
Tencereye yağ , sarımsak , salça ve naneyi koyup ocakta biraz kavuruyorum . Daha sonra üç kaşık tarhanayı ekliyorum ( ben ıslatmıyorum , kavurarak yapıyorum kesinlikle daha lezzetli oluyor annemler ıslatırdı şimdi onlarda kavuruyor ) birazda tarhanayla kavuruyorum . Üzerine 4 su bardağı soğuk su ekliyorum , bu aşamada çırpıcı kullanın topaklanma olmasın . Kaynanana kadar karıştırıp ocaktan alıyorum .