Sedaankt Prilam hariç doktorunuz hangi mide bulantısı ilaçını verdi 16+3 olduk 5. Haftadan beri böyleyim dayanamıyorum artık
yanlisanlamaama Sedaankt zofer içiyorum ben prilam günde 4 kez almama rağmen geçirmemişti şimdi sabah zofer akşam prilam içiyorum ona rağmen kustuğum oluyor ama en azından iki lokma da olsa yiyorum ☹️ ne zaman bitecek bu dert dün gece sabah 5e kadar kustum artık boğazım ağrıyor kusmaktan ☹️
Sedaankt yanlisanlamaama en başından beri prilam kullannıyorum ama bana mısın demiyor kusmasam bile kötüyüm daralıyorum bunalıyorum bayılcak gibiyim o an oturmazsam gözüm kararıyor ya da kusuyorum bıktım artık
yanlisanlamaama Sedaankt sizi çok iyi anlıyorum, ben artık acillik olmuştum beslenememekten kusmaktan tansiyonum düşmüştü doktor bir de zofer deneyelim diyip vermişti çok iyi sayılmam ama kötü de sayılmam bir doktorunuza danışın uygun görürse zofer kullanırsınız ☹️
Sedaankt yanlisanlamaama ben işe gidiyorum birde geçen sabah gözüm karardı metroda bayılıyodum da banka attım kendimi ne yediğim ne içtiğim belli değil
[silindi] Sedaankt 4 ayıma kadar bende öyleydm zofer ve prilam kullandım 4 aya girdiğimde tam tersi oldu yemek yemeye başladım iğrenmedim bişeylerden ve dompik oldum emin ol geçiyor bu süreler azcık daha dişini sık bol yürüyüş yap temiz hava al derindern nefes al
yanlisanlamaama Sedaankt ben daha 10.haftamdayım belli değil 🤷🏻♀️ genelde kız diyorlar ama bilimsel açıklaması yok
Sedaankt yanlisanlamaama bana da öyle diyolardı doktorda kız dedi fetal dna sonucunda da kız dediler de sağlıklı olsun hepimizin çocukları gerisi önemli değil
yanlisanlamaama Sedaankt benim de içimden kız geçiyor 🤍 amin inşallah 🙏🏻 sağlıkla dünyaya gelsinler 🌸