themomy_ Gebeligim riskli olduğu için doktorumla sezaryene karar verdik. Fakat epidural mi olsa diye kararsizim. Epidural sezaryen dogum yapan varsa tecrubelerinizi yazar misiniz memnun kaldınız mı 🥰
280322- Benimde ilk tecrübem doktor spinal önerdi genel anestezi artık pek uygulama yapmıyoruz nadiren dedi tabiki zorlamıyor ama sakinleştirici verebiliriz panik durumunda diyede rahatlattı ama 5 gün kaldı halen karar veremiyorum 🤰👀
280322- Evet , en azından bebek hemen çıkabilir ama sonradan dikiş atılırkenki süreçte belki isterim diye düşünüyorum