Arkadaşlar bebeğim makat gelişti. Tekrar kontrole gitmedim. Şuan göbek deliğinin sağ üst çaprazında (göbek deliğinden iki parmak üstte) hareketleri hissediyorum. Sanırım ayağı orada ki.
Göğüs altında hareket yok. Birde hıçkırık sesi sağ alt kasıktan geliyor. Bebek dönmüşmüdür?