Bir_tirtilannesi zeynepmom34 oluyor canım çok normal hele evde temizlik yaptığım çok hareketli olduğum bir günde oluyor o agri böyle kramp şeklinde normal yani
Ahuum zeynepmom34 okadar anlamsız agrılarımız oluyor ki ilerde bu bişy değil. Ben hep magnezyum içtiğimden çok eklem agrısı cekmıyorum bide kalsyum ve D vitamını
Likayolcusu zeynepmom34 ben de yaşıyrum ve daha 7 haftalığız geçer inşallah kızımda da ara ara oluyordu sonra geçiyor du
MadameHappy34 zeynepmom34 belinizden kalçaya ordan bacağa vuruyorsa siyatik olabilir bende var çok yorulduğum da falan oluyor normal böyle ağırlar için ise doktorum çocuk büyüdükçe agrılar normal dedi. Sola çok yatıyorsanız o da ağrı yapabilir.
beyazgull O haftalar da ben de yaşadım normal günlük süt almaya başladım yoğurtta yapıyorum hafiflemeye başladı
zeynepmom34 beyazgull saol canım mutfakta çok durdum iş yaptım çamaşır astım ondandır dinlendim şimdi geçti