ogretmenHnmm Gizem1812 bat 6 7 Aralık benim de dün değil ondan önceki gün erken gebelik testi yaptim negatif bugün kaset test yaptim negatif. Bu ay klomen kullanmistim. Ümidim kalmadi artık bu aydan😒
Gizem1812 ogretmenHnmm bende bugunden once ypsaydim muhtemelen negatif cikardi bu sabah ilk idrarimla yaptim. Hakkinizda hayirlisi sizin icin dua ediyorum suan ❤️
Kvser ogretmenHnmm bende bu ay klomen kullandım test yapmaya korkuyorum 🥺bat 5 Aralık belirtileriniz var mı peki sizin
ogretmenHnmm Gizem1812 Allah razi olsun canım inşallah pozitife döner benim de az önce aglama krizine girdim resmen
ogretmenHnmm Kvser kasik ve bel ağrısı var göğüs ucunda hassaslik var arada mide bulantısı oluyor ama negatif iste
Kvser ogretmenHnmm bende buna benzer belirtiler var kasık ve bel ağrısı ama daha test yapmadım . Psikolojikmen de öyle hissedebiliriz 🥺artık belirtilere bile bir şüphe uyandırmıyor bende
ogretmenHnmm Kvser aynen canım ben yaptim da ne oldu koskoca negatif. Hatta Süt gibi beyaz akıntı bile oluyor ara ara ama yok işte gebelik. Dediğim gibi belki de psikolojiktir ya da adet belirtisidir
Kvser ogretmenHnmm inşallah gebeliktir canım . Bende o belirtileri yaşadım inanılmaz süt beyaz akıntım da geldi sonunda adet oldum . Psikolojikmen olduğunu ve belirti arıyor insan
Sedoos0 Kızlar benimde 6 Aralık bat kasıklarımda iğnelenme var ve bazı yemeklerdn tiksindim resmen ümitliyim ama hayal kırıklığı yaşamayım diye test yapmamak için kendimi zor tutuyorum 😔