ecem0509 benim de 4 5 Aralık bu sabah test yaptım ilk dakika da çıkan sonucu arkadaşıma attım o var dedi ikinci çizgi beyaz yanında pembelik var o şekilde çıktı pazartesi yi beklicem bakalım yumurtlama dönemi göğüs hassasiyeti ağrıma çok oldu ama 3 4 gündür geçti kasıklarım ağrıyor hayırlısı olsun rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah 🤲