Arkadaşlar merhaba , 28 haftalık gebeyim doktorum bebeğimin beyninin bir tarafında açıklığın fazla olduğunu söyledi ve fetal DNA önerdi . Ve bir araştırma hastanesinin perinatoluğuna görüneceğim . Hastalığın tam adı bile söylenmiyor çok kötüyüm çok . Ne yapacağımı bilemiyorum. Oğluma kıyamıyorum. Lütfen başına gelen varsa süreç nasıl ilerledi anlatsın nolur