Merhaba kızlar 16+5 olduk gün içerisinde mutlaka tansiyonum düşüyor bütün günümün motivasyonunu alıyor mahvoluyorum beraberinde bulantilar getiriyor ağlama derecesine geliyorum tiroid ilacı kullanıyorum onunda etkisi var herhalde oldumu sizde de nasıl bir yol buldunuz nasıl geçiriyorsunuz?