Sevgili anneler sorum size 🌸 2 aylık bebeğim var serum fizyolojik ile burnunu temiZledikten sonra aspiratör ile çekiyorum çok durmadığı için bi kaç kez çekmek zorunda kalıyorum acaba zararı olur mu aklıma takıldı sonuçta bi çekim uyguluyoruz burun içine. Doktor randevum pazartesi aklıma takıldı şuan bundan dolayı sıkıntı yaşayan var mı acaba? 🌼