1anne2bebek__ Nurnisaa 38+2 de doğdu. zayıf bir bebekti. Doktorum kilolu doğmasın seni normal doğumda zorlar demişti. İlaçlarımı falan 1 ay önceden kesti. Zaten zayıf doğan bebekler daha çabuk toparlıyor anne sütüyle sağlıklı olsunlar da zayıf olsunlar