ElfYrgn Kızlar selam. Gebelikte bu ürünü kullananlar var mı aranızda. Ben sarı olan serumunu kullanıyordumz. Fakat görseldeki gibi içinde arbutin olduğu için bir kararsız kaldım.
Asuuuesraa Hamileyken arbutin bha aha salisilik asit bunlar kullanılmıyor ben de bıraktım sadece yağ bazlı temizleyici su bazlı temizleyici arkasına nemlendirme yapıyorum en çok da kırmızı peeling özledim 😄