Seyert 33.haftada benim de nst.de sancim çıktı acile gitmiştim yatış verdiler ilaçlar falan derken sancim durdu. ozelde takipliyim uzak olduğu için oraya gitmemiştim keşke en başında kendi doktoruma gitseydim. bunlar yalanci sancilar, her sanciyi dogum olacak diye yatiramayiz eve git calisma dinlen dedi. su an 36 haftadayim evde dinleniyorum.