ErBu Bugün doktora gittim kafası çok aşağıda yerleşmiş 2.gebeliğim o yüzden sezeryan olacak doktorum 2mm daha yaslanırsa rahimi yırtar çok baskı yapıyor dedi hafif sancımda çıkıyor her an herşey olabilir dedi bu haftada doğum yapan var mı 🙈