Merhaba hanımlar 🙋🏻♀️ ben normal doğum düşünüyorum ama sezeryan da olabilir henüz çatı muayenesi olmadım ve doktorumla doğum şekli hakkında hiç konuşmadık. Doğum çantası hazır ama lohusa pedi (iç çamaşırı şeklinde olandan) almadım. Normal sleppy gece pedi aldım. Yeterli olur mu ? Kanama ne kadar oluyor sezeryanda veya normal doğumda 🙄 ya da sezeryanda da kanama olabiliyor mu ? Beni bı aydınlatabilirseniz sevinirim 😇🌹