Nunuuh Kizlar ben proluton kullaniyorum.İyne şeklinde haftada bir defa.Lekelenmem olduğu için.Kulanan varmi?Siz hangi aralikla kullaniyorsunuz acaba?4 cu haftadan kullaniyorum artik 10 cu haftadayiz
2022bebeki Nunuuh 3 güne bir kullandım sonrasinda haftada bire düştü 16. Haftada biraktik kanama ve lekelenmem olduğu için
Elifderin34 Nunuuh 5 günde bir kullanıyorum kanama yok bebek aşağı inmiş erken doğum riski var doktor bu iğneyi verdi bebeği tutsun diye
Berenibeklerken Nunuuh haftada 1 kullanmıştım. 6. haftada başladım 36. haftaya kadar kullandım. Bebeğin tutunmasını için çok önemli canım sakın ihmal etme.
ecemsuuuuu Nunuuh 14 haftamdan belli kullanıyorum 33 oldum 😏 yarın son iğnemi vurulucam inşallah.. serklajı desteklemek amaçlıı kullanıyorum bnde haftada bir kere
Burcuuuuu Nunuuh hiç gününü aksatttiginiz oluyor muydu ya bbugun gidemedim yarın vurunsam sorun olur mu acaba 2 günde 1 demişti doktorum
Nunuuh Burcuuuuu Eved tabii ki oluyodu.1 gunle bir sey olmaz zamanında çalışiyodum 1-2 gün gecikince problem etmiyodu doktor