Ozlmmm 29+2 oldum bugün çok şükür
Ama ben geceleri artık uyuyamıyorum zombi gibiyim
Gözlerimin altı morardi ruh gibi hissediyorum kendimi psikolojim alt üst oldu herkese herşeye kizasim var
Bazen eşime bile sinir oluyorum halbuki adamın suçu yok
Gece uykusu olmadan hiç bir işe yaramıyor
Belimden sol tarafıma ağrı geldi geçti adet sancısı gibi
Saat 3 ten beri uyuyamıyorum
Korkuyorum erkenden doguracam diye 😳
Her gece bu piskolojiyle uyuyorum 🤦