Tam bir egoist. İnsanın sevincini kursağında bırakıyor soru soruyorsun heyecanla suratsız suratsız cevaplar veriyor. Bide yakın almama huyu var muayenesinde böyle şeyleri sevmiyormuş hanfendi video çekmek isteyince kimden izin aldınız gibi cevapta duyabilirsiniz