Daha önce de gebelik testi bir cok kez yaptım fakat yaklaşık bes aydir regl olmamiyorum. İlk gebeligimde boyle bir durumla karsilasmamistim 40 im çıktığında olmustum bu süreç normal biliyorum ama surekli korkuyorum gebelikten 🤦🏻♀️ var mi basina böyle bir durum gelen