Htceparlak Hanımlar merhaba Henüz çok yeni gebeliğim o yüzden ogrenmek istedim gazli içecekler yasak mı kola fanta gazoz vs Maden suyu icilmeli mi oda gazli o yuzden merak ettim Cay kahve ne kadar tuketilmeli Kisacasi icecekler hakkinda bilgilerinize talibim🖤
BBuseY Htceparlak maden suyunu günde 1 tane tüketiyorum ama iyice gazı çıktıktan sonra içiyorum . Kola Fanta diğer gazlı içecekleri asla tüketmedim. Çayı çok açık olmak şartıyla 4 aydan sonra 1 bardak içmeye başladım . Ama günde bir fincan Türk kahvesi içiyorum . 🤗
Btlklnc Htceparlak Gazlı cok tüketmemeye calısın. Maden suyu güzeldır yemekten sonra hazmedemezsem sarıkız ıcıyorum bitane sade oluyor tabıkı. Kahve sabahları bırtane kahvaltıdan sonra ıcıyorum. Cay gunde toplasanız 4 bardak . Arada canınız ıllakı asırlı bıseyler ıstıyor. Benım istiyor Allah var . Kola ıcıyorum ayda bır belkı 😂
Tire35 Htceparlak benimde canım bir kere gazoz istemişti onu içtim bir kere de limonlu soda haricinde tüketmiyorum kahve haftada 10 günde bir anca çay da 3-4 bardak günlük açık ve şekersiz olsun demişti dr um su içmeye gayret ediyorum ama suyu normal içemiyorum içine bi tane buz atıp içebiliyorum önür türlü tadı kötü geliyor 😂
Ebru_38 Asitli içeceklerden uzak durmalısın. Kahvenin içinde kafein olduğu için bebeğe zararlıdır. Mümkün oldukça içmemeye özen gösterin. Hazır meyvesuyu yerine evde sıkılmış olması daha sağlıklı olacaktır. Bunun yanında süt, ayran ve bol su tüketmelisin.
Htceparlak Ebru_38 teşekkür ederimmm meyve sularimi hep kendim yapardim zaten ama asit konusunda meraklandim 🥰
Tire35 BBuseY maden suyu magnezyum açısından iyi içilir diye biliyorum (sodyum miktarı düşük olanlar ödem yapmasın diye) neden gazı çıkınca içiyorsunuz bi sevebi var mı
BBuseY Tire35 kayınvalidem söylemişti valla bende hiç sormadım aklımda öyle kalmış bir süre kapağını açınca bekletiyorum sonrasında içiyorum .. 😂
Tire35 Htceparlak ben de öyle düşünüyordum ama içemiyorum sabahları kahvaltıyla iki bardak akşam bazen bir bazen hiç 😅