helinnyf Bende ilk hamileliğimde klomen kullandım adet günüm geldiğinde karnım ağrıyordu hep hasta olacakmışım gibi tuvalete korka korka gidiyordum önce peçeteyle siliyordum bir şey yapmadan olmuşmuyum diye😅😅😅😅😅 Meğer hamileymişim adet tarihin geldiğinde adet görecekmişsin gibi ağrında olurmuş. İyi düşünelim iyi olsun belkide gebesiniz tarihiniz yaklaştı diye ağrınız var☺️ İkinci hamileliğim yine adet olacakmışım gibi ağrım oldu hamileymişim☺️