Merhaba kızlar. Başka bir damla kullanıyorum ama arkadaşımdan gördüğüm kadarıyla bestlak damlayıda kullanmak istedim sütüm iyi olmasına olmasına rağmen. Maksat kesilmesin amacım. Arkadaşım da çok kilo yaptığını söyledi. Böyle birşey doğru mu ? Bir bilginiz var mı acabaa? 🌸