tbugse Merhaba hanımlar 22 haftalik hamileyim doktorum 3 hafta seker yüklemesi için çağırdı ne düşünüyorsunuzz
Btlklnc tbugse Dün tetenoz vurulmaya gittim saglık ocagına 4 hafta sonra seker yuklemesı yapıcaz dedi. Ama yaptırıp yaptırmamakta kararsızım doktoruma soracagım.
egeninincisii tbugse Yaptırdım , şekerim çıktı. Haftalardır insülin kullanıyorum. Bir haftadır şekerim yüksek. Bebek riske girmesin diye bu sıralar doğuma alınacağım. Bence yaptırılmalı. En azından açlık tokluk şekerinize baktırmalısınız.
Ylmaz tbugse bende 24 haftalık hamileyim bnde şeker yüklemesi yaptırdım 2.saat 186 cıktı doktor en yüksek 180 dedi bnmki 186 oldugu için diyet verdi. 2 hafta sonra tekrar gidip açlık tokluk kan şekerine tekrar baktıracağım. Yüksek çıkarsa insülin başlayacağım dedi
Hazalaskin Btlklnc kesinlikle yaptırın bende yaptırmayacaktım doktorum yaptırmamı istedi iyiki yaptırmışım gebelik şekerim çıkmıştı Doğuma kadar diyet yaptım çok şükür bebeğim sağlıklı bi şekilde doğdu bilmesem kötü şeyler olabilirdi 🤷🏻♀️
Cey-cey egeninincisii kaç cıktı sekeriniz acaba bana 75ml yapıldı 2. Saatteki yüksek cıkmıs 20 puan 130 en fazla olması lazım benim 150 cıkmıs 😣 Açlık 84 1 saat174 2 saat 150
Meliissaaaa Bence yaptırın. Gizli şeker çıktı bende diyete başladım bebeğinizin ve sizin sağlığınız için gerekli görünüyor
egeninincisii Cey-cey Evet yüksekmiş🥹 benim 157 civarlarıydı baya oldu yaptıralı tam hatırlayamadım ama diyet vermişlerdi. Önce diyet deniyorlar genelde. Diyet işe yaramayıp 200’ü geçince insüline başladım. O da etki etmemeye başlayınca bi üst seviye insülin verildi. Artık o da işe yaramazsa doğum başlatılacak 🤦🏼♀️
tbugse Bu zamana kadar tüm testleri yaptırdım ikili üçlü dörtlü detaylı çok şükür hiç bi sorun çıkmadı oğlumda bunu da yaptıracağım teşekkür ediyorummm