2206minik @Ipekk_ bişey yapman gerekmiyor kimyasal gebelikten sonra sağlıklı yumurta oluşuyor inşallah sağlıklı olur bu sefer ben kimyasal geçirdim 3 ay sonra tekrar hamile kaldım inşallah darısı size