Arkadaşlar ben 20+4 gunluk hamileyım 40 kıloyla hamile kaldım suan 45 kıloyum herkes dıyo karnın yok neden karnım cıkmıyo kılo almam ıcın ne yapmalıyım yemek te yıyorum doktor damla fıtıl ıgne kan ılacı verdı vıtamın ama ben kullanmıyorum kullansam kılo alırmıyım