coolmother Kızlar merhaba henüz 9. haftalığım ama strese girdim herşey normal giderse normal doğum istiyorum ama sezaryen doğum oldu varsayarsak kestiklerinde hissettiniz mi korkuyorum da biraz merak ediyorum uyuşturduklarında hiç his olmuyormu ?
Elif927 coolmother Canım çok erken niye korkutuyorsun kendini normal olur Allah’ın izniyle o cesareti hissediyorsan normale odaklan olur bence hiç olumsuz düşünme derim
JaleTogrul coolmother bende en basindan beri kafama normali koymustum .. suyum geldi acilmam olmadi ama suni sanciyla yinede normal dogum yaptim🥰 normali kafana koyduysan Allahin izniyle oylede olur .. simdiden bu kadar korkutma kendini.. sezeryanin acisiyla ilgili bir fikri yok
HilalEyce coolmother Asla acı hissetmiyorsunuz. Sadece minik minik dokunuşları hissettim. Bir de oğlumu çıkarırken sağa sola sallandım o kadar. Karın içi boşaltmak için biraz baskı yaptılar hepsi bu şimdiden kendinizi korkutmayin insan bir stres oluyor ama bu mu hepsi diyorsunuz
Bayancorek coolmother dokunuşlar hissediliyor sadece acı vs. yok. Spinal olmuştum çok kolay geçti sonrasıda şükür. 🙏🏼
coolmother Elif927 Korku var biraz açıkcası bilmiyorum aslında korkudan çok heyecan var merak ediyorum :)
Elif927 coolmother Bende çok korkuyorum ama düşünmemeye çalışıyorum . Biz ne yaparsak yapalım Allah’ın dediği olur birde çok yeni haftadasın şimdiden yapma hamileliğin rahat geçiyorsa keyfine bak sağlık sorunu yaşayan çok sıkıntılı annelerimiz var ona rağmen çok olumlu düşünüyorlar maşallah 🥰 bende riskliydim ilk haftalar boşuna kafama takmışım dedim şimdi kafana takılacak çok şeyin oluyor riskliyken ona rağmen susturmaya çalışıyorum .
Moresek coolmother coolmother kendinizi korkutmayin hiç.video, hikaye vs. İzlemeyin hiç doğumla ilgili.ben öyle yaptığım için çok çok rahattım ve acı hissedilmiyor.
saitkereminannesi02 coolmother Başından beri sezaryen istiyordum korkuyordum öyle de oldu ve iyi ki sezaryen diyorum asla his etmedim ve o kadar güzel doğum oldu ki sadece kız kardeşim güldürdü filan acıyordu bu doğum da kız kardeşimi hastaneye götürmeyecem 😁
Tugbakose-24 HilalEyce bn neşterle kestiklerını hıssettıgımı soyledm ama acı hıssetmıyrm dedım bnı bayılttılar oyle dıyınce😂
Elif71 coolmother canım 1 hafta önce 2.sezeryan doğumumu yaptım inan hiç korkmanı gerektirecek Bi durum yok hissetmiyorsun çünkü senin tam uyuşmadığını anlamadan başlamıyorlar zaten daha başındaymışsın hamileleiğinin şimdiden bunları düşünüp kendini korkutma rahat ol 😊
Kleopatra- coolmother Tamamen uyuşuyorsunuz. Çok hafif bir dokunma hissiyatı oluyor onuda heyecandan fatketmiyorsunuz bile. Hissetmek mümkün değil. Doktor da kasap değil doğal olarak dert edilecek bir şey değil. Rahat olun.
Merve201119 coolmother bunları düşünmek için daha erken canım hamileliginkn tadını çıkar günler çok çabuk geçiyor inan daha dün öğrenmiştim hamile olduğumu bebeğim doğdu 15 günlük oldu bile soruna gelirsek 3 sezaryen doğum yaptım ben normal dogum tecrübem yok ama sezaryen dogum anında çekişme hissediyorsun ama agri acı gibi değil tatlı bir gidiklama şeklinde oluyor☺️