Zehrabyrm
Henüz doğum yapmadım 34+0 haftalığım.Bir doktorun videosunu izlemiştim.Bebek ağırlığı,plasenta,amniyon sıvısı,vücuttaki ödemin atılması derken 7-8 kg verilmiş oluyor diyordu.Ben şuana kadar 7 kg aldım çıkışta bakacam doğruluk payı nedir gitmezse yandık valla😅🤭