sacmalamakizim bugün kan verdim ve sonuç böyle çıktı 3 ay önce 150 küsür çıkmıştı ilacı düzenli kullanmama rağmen düşük çıktı ve diğer tahlillerim de normal 5 günde gecikmem var bu kadar azsa bile bu kadar gecikmem normal mi?
91mer sacmalamakizim kaç mg ilaç kullanıyorsunuz ? Birde kahvaltıdan 30 dakka önce mi kullanıyorsunuz
halime141710 sacmalamakizim canım tsh baya yüksek çıkmış ilacı yemekten 30 dk önce alıyorum demişsin en az 1 saat bişey yiyip içmemen gerek yoksa etkisini göremezsin benim de 3 ay önce böyleydi şimdi çok şükür 170 lerde ben 50 mg kullanıyorum birde yemekten 1 saat önce al
Leylaviyan Tahlilleriniz güzel önemli olan t4 tür tsh değişebiliyor sürekli bu değerlerle gecikme yapmasının imkanı yok
sacmalamakizim Leylaviyan Pkos vardı o da geçti ama neyden olduğunu bilmiyorum olmazsam pazartesi kan vericem 😢
sacmalamakizim Leylaviyan Polikistik kiloyla alakalı bir durum kilo alınca vücut içinde yağlanma oluyor bu da yumurtayı etkiliyor. 😊
sacmalamakizim halime141710 Üstünde öyle yazıyordu canım belki farklı bir ilaç olabilir sizin kullandığınız 😊 benim ki 100 mg
halime141710 Levitrion 50 mg kullanıyorum ayrıca doktorum da uyarmıştı yemekten 1 saat önce al demişti