HtcAsy bende Allah izin verirse orda yapacam doğumumu. Baştan beride oraya gidiyorum çokta memnunum.bir iki tanıdığım orda doğum yaptı çok memnun kaldı. Bende mart ayında rahimde ameliyat oldum gene çok memnun kaldım. 3 / 4 defa acile gittim hamileliğimde ordada çok ilgiliydiler.