Betul3425 ElmasBurhan bizde Reyyan Nisa bırakıcaz inşallah kızımın ismini. Hem anlam olarak hemde söyleniş olarak çok güzel bi isim bence 😊🤩
_nihall ElmasBurhan miray, zehra isimleri cok guzel kizim olsaydi tercihlerim arasindaydi ama oglum olucak insalllah 😄
Devran Irmak asya ayşin narin sare selin serra ikra zümra kızım olursa CEYLİN olucaktı ama oğluma gebeyim Adıyla yaşasın tabi 🙏😊
ElmasBurhan bsebse 29 haftalik olduk 30 a girecem alma düşünüyorum ama telaffuz u zor her sorana tekrar acikliyorum emin değilim
cito83 benim tek hayalim bir çocuğum olmasıydı 5 yıl bekledim bide kız olunca doğal olarak adı hayâl olacak hayâlim gerçek olucak inşallah