Kızlar merhaba son adet tarihim 3 kasım 2022
Pazartesi günü test yaptım ikinci çizgi silik çıktı salı günü test verdim 104 çıktı bugün tekrar test verdiğim de 217 çıktı adetime göre 4 haftalık hamileyim ama teste göre değilim bir problem var mı yok mu anlayamadım yardımcı olursanız çok sevinirim