Kubraa033 Kızlar idrar yolu enfeksiyonundan şüphelenip kan tahlilleri idrar tahlilleri felan yaptırdım idrar temiz çıktı crp 21.50 çıktı doktoruma yazdım dünden cevap vermedi halen 26 haftalk ikiz gebeym ne yapsm bilemedim değer çokmu yüksek
Beriiivan Kubraa033 benim kanamam olmuştu sonrasında 22leri gördüm ilaç vermişti ama sanırım hamilelikre enfeksiyon düşük olmazmış
merve211 Kubraa033 günde 4-5 litre su iç nasıl içeyim deme kzuu mecbur içeceksin varsa taze zencefil at suyun içine yoksada balla zencefil karıştırıp iç benimde 16 olmuştu ilaçsız geçti çok şükür
Heyecanli_gebe1 Kuzum henuz çok yuksek degıl ama bu lanet yükselebilir. En bol boll su iç ki atabilesin
Kubraa033 Heyecanli_gebe1 geçen ay 11 miş bu ay 21 olmuş yükselmiş baya erken doğumu tetikler diye biliyorum korkutuyor açıkçası
merve211 Kubraa033 evet canm günde bı çay kaşığını geçme ama ben sabahları aç karnına bı tatlı kaşığı bal ve çay kaşığı zencefil karıştırıp yedim günde 4-5 litre su içtim bı hafta içinde sıfırlandı crp
Kubraa033 Fundanr doktoruma yazdım ama cevap vermedi pazartesi günü gitmiştik en son kontrole öyle kaldı