Kızlarrr bugün detaylı usg miz vardı doktorumuz sol böbreğinde büyüme var ciddi bir durum dedi daha 21 haftalığız ilerleyen zamanlarda takip edilmesi gerekiyor dedi bu arada bebişim erkek olcak inşallah yani ben böyle bir durumda napıcam kendi doktorum bakmadı raporlara ona da haftaya gidicem onun ne diyeceğini de merak ediyorum sanırım çoğu gebenin yaşadığı bir durum erkek bebeklerde de daha çok görülüyormuş illa ki böyle bir durumla karşılaşan vardır burada birazcık motivasyonnn 🥺🙃