ilkanneyim06 4 saattir gözümde yanma ve batma var sizce gebelikten kaynaklı mı böyle bir durum yaşayan var mı? ( arpacık değil 5 kere çıkarmış ve geçirmiş biri olarak genelde kaşıntı olarak başlıyordu hiç bir kızarıklık yok)